Besstee bir oğlum var ve ona hamileyken sadece 1 sefere mahsus kahverengi leke gelmisti o da yerlesme lekesiymis bi daha o tarz bisey yasamamistim. Suan ikinci hamileligim 8+4 gunluk bende sizinle aynı durumdayim 🌸 benimde 6+3 de başlamıştı kahverengi leke seklinde 1 hafta sürdü. Doktor iğne ve ilaç verdi .dune kadar bi daha leke vs olmamisti. Dun tekrar cok az kahverengi leke oldu,bugunde kırmızı kanama şeklinde oldu doktora gittik kalp atışını dinledik çok şükür bebek iyi, kanama alanıda yok dedi doktor igne ve ilaca devam. bundan sonrasi icin tedbir bizden takdir Allahtan 🤲