minnosbirkiz Ysm81 hayırlı olsun inşallah evet pozitif 😇 bu testlerde 2-3 çeşit var diye biliyorum, kimisinde artı mı çıkması gerekiyor, kimisi kontroldeki gibi dikey çıkarsa pozitif, yatay çıkarsa negatif oluyor, kutusunda nasıl olması gerektiği yazıyordu acaba
Emnbhdr- Ysm81 tek tuple hamile kalmanızın bir zorluğu yok ki bende yek tuple ikinci bebegimj bekliyorum bu a takılıp stres yapmayın
minnosbirkiz Ysm81 inşallah her şey gönlünce olur, rabbim emeklerini boşa çıkartmasın sağlıkla sıhhatle ilerlesin, bende tek tüplüyüm 🥰 eğer özel değilse sizin tek tüplü olma sebebiniz neydi acaba
Ysm81 amin inş allah isteyen herkese nasip etsin rahim filmi çektirmişdim tıkalı ve rahme istihab aktıgı için aldırmam gerektiğini söledi bu şekilde hamile kalmam mümkün değilmiş ameliyat esnasındada rahim yapışıklığım varmış oda açılldı ağustodan bu yana deniyorum ama baklım yarın tekrar yenilicem testi hayırlı inş
Ysm81 Emnbhdr- allah sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin yaşım 41 ameliyat eden doktorum şans vermedi normal olmasına tüp denemelisin dedi o yüzden stres yapıyorum
Emnbhdr- Ysm81 Rabbım gonlunuzdekini kucağınıza versin inşallah güzel düşünelim güzel olsun inşallah 🤲