nesli2018 ay çok sevindim canım,alan bagışlasın.Benim de ikinci kalp durması,düşük olmuyor kanama vs ama kalbi 8,haftada durmuştu omdan 3 yıl sonra hiç olmadı aşılama tüp bebek hepsini denedim olmadı ,üç ay sonra kendim yine hsmile kaldım tüp bebek sonrası ,ama yine 9.haftada kalbi durdu ,test yapıldı ,patoloji gitti temiz çıktı kromozaonlar normal ,ama bende de heterizigot taşıyıcılık varmış hamşle kalırsam kan sulandırıcı iğne olmam gerekiyormuş ,ama ben neden zor hamşle kaldığımı bilmiyorum inş en kısa zamanda yine kalırım :(