İyi aksamlar kızlar daha öncesinde hamilelik öncesinde tedavi gördüm cok ileri derece olan birşeu değildi ama artk cok kötü durumdayım herseye panikle halde kriz haline girerdim vücudum kitlenir kalırdı acillik olurdum kafam gerilir karıncalanır ellerim uyusur kalırdım şükür gecti bu günler de gitti dedim ama zaman zaman o günler aklıma geliyo kendimi kötü hissediyorum yine mi olur diyerekten vesvese gibi bişy oluyor inkar edemem kafam geriliyor gibi oluyor toparlıyorum ama o aklıma geliyo şimdi kötü olacam yine olacak mı diye düşünmekten alamıyorum kendimi şimdi bide hamilelik psikolojisi yorgunluk oluyor ister istemez 2 tane cocuğum var şikayet değil ama uykusuzluk yorgunluk oluyor aranızda böyle olan varmı napıyosunuz elhamdülillah cokkk iyim rabbim o günlerdeki gibi kimseye vermesin