-Aleyna- Ya arkadaşlar 10 haftalık hamileyim ve canım o kadar çok suşi istiyor ki anlatamam. Normalde yediğimde de çiğ değil pişmiş yerdim ama şimdi ne yapsam bilemiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu durumda ya da hamileyken yiyeniniz var mı ?
bademli_puding -Aleyna- bence nefsini köreltmek için bir iki taneden bişey olmaz bir seferlik hergün sürekli yersen sıkıntı herşeyin çoğu zarar 🥰
Anneadayi23 -Aleyna- doktoruma sordum benimde canım çekiyordu yememen gerekir dedi bende bekliyorum yiyeceğim günü
hulyaakgn34- Ben bi iki tane çiğ olarak yemiştim ilk gebeliğimde hiçbir sorunum olmadı çok abartmadan 1 2 tüketebilirsiniz bence