Iremnurrmemis23 Kızlar ben 26+6 haftamdayım ama göğsümde her hangi bir sıvı falan gelmedi bazı kişiler çok yazmış süt geliyor yada sıvı geliyor benimde kafama çok takıldı sorayım dedim
hayalperest2310 Iremnurrmemis23 31 haftalık oldum canım bende de olmadı bazılarında olurmus bazılarında olmazmış bizde de olmuyor demek ki🤷♀️
CmreKsidar Iremnurrmemis23 20 haftada gelmeye başladı sürekli tişörtüm ıslanıyordu 25 e kdar geldi sonra kesildi. Ama ilk süt bebek icin çok önemliymiş keşke doğumda gelseydi diyorum. Erken doğum riskim de var ama o tetikledi mi bilmiyorum
kitapkurdu Iremnurrmemis23 herkeste olmuyor diye biliyorum. İlk gebeliğimde 17, 2.de 18-19 gibi gelmeye başladı. Sütü erken geldi bol olacak diye bir kaide yok malesef. Ben 4.ayda oğlumu mamaya başlatmak zorunda kaldım.
Iremnurrmemis23 Rmysbyzt benim gelmedi neden acaba doktora sorsammı göğsümde damarlar belirgin ama süt falan gelmedi hiç
Derya183 Iremnurrmemis23 bende öyle 24 haftalık gelmedi sadece uçları beyazımsı olmuş ama sıvı felan gelmedi
Iremnurrmemis23 hayalperest2310 herkes sütüm geliyor falan diyince bende kafama çok taktım canım korkuyorum acıkcası o yüzden sorayım dedim
hulyaakgn34- Sütün gelmesi göğüslerin uyarılması iyi değil diye bi kaç yerde okumuştum rahimi kasıyor erken doğumu tetikliyor benim hiç olmadı normal doğum yaptım ve hemen emzirdim
Iremnurrmemis23 hulyaakgn34- bazılarıda sütun erken gelmesi çok iyi falan yazmışta bende acaba sorun mu var bende diye merak ettim
Iremnurrmemis23 CmreKsidar evet arkadaşın biri öyle yazmış erken doğumu tetikliyor diye hayırlısı olsun rabbim zamanında sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım
Iremnurrmemis23 Melekg valla bende anlamadım bide erken gelmesi iyi falan yazmışlar ama değilmiş öğrenmiş olduk