Mvisss9 32-33. Haftamdan sonra bende de olmuştu. Bebek diş fırçası kullandım. Ne yazık ki dişçi bana bir şey yapamam şuan demişti.
Ve acayip şişmişti acıyordu diş etlerim.
Doğumdan sonra ertesi gün şişliğin acıları indi, şuan 2 günlüğüz o diş eti indeki kalkmalar da yok. Doktorum doğumdan sonra geçer demişti, hakkat dediği gibi oldu ☺️ Ki benim doğumumum suni sancıdan zorunlu sezeryana geçişti. Sezeryanda hemen geçmez diyen olmuştu ama sıkıntım kalmadı valla çok şükür.
En azından böyle bir bilgi verebilirim kendim tecrübe ettiğim.