Justice 6+5 günlük hamileyim.Yıllardır kortizon kullanıyorum şuanlık bir sıkıntım yok zaman ne gösterir bilinmez.Doktor erken doğum riski sebebi olabilir demişti ama..
Kbrkaraca Ne sebeple kortizon kullanıyorsunuz? Ben 25 haftalık hamileyim 20. Haftadan beri kortizon kullanıyorum. ITP hastasıyım yani trombosit düşüklüğü var.