Kızlar bugün 27+1im doktora gittim gaz sancısı gibi ağrılarım ve karın şişliğim vardı. Bebeğim baş aşağı dönmüş fakat çok aşağıdaymış. Kendimi çok yordum bu aralar evde deli gibi temizlik yapıyorum. Başının olması olması gereken yerde omuzları varmış o kadar aşağıdaymış kafası. İlaç verdi 1 hafta sonra kontrole çağırdı. Böyle bir durum ile karşılaşan var mı neler yaşadınız çok tedirgin oldum😢