Bebilayk Sayın anne adayları epilepsiyim ve 8+3 hamileyim korkularım var acaba tanıdığınız epilepsi hastası anneler var mı ya da aranızda böyle bir durumu olan var mı? İlaç kullanmak zorundayım inşAllah bebişime zararı olmaz😢