Bebiskosuu Bir de benim tatlı bebeğime cinsiyet tahmini yapar mısınız güzel anneler hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi ❤️ Burada 7+3tü karından ultrason bu arada
Bebiskosuu Sahnedekimadam inşallah şaşırıyordur bu teori çünkü ben hep kızım olduğunu hayal ediyorum 🫠🫠
Sahnedekimadam Bebiskosuu yaaa 🤗 bende kız istiyorum 12 de kız dedi doktor yarın bakıcaz tekrar inş sağlıklı minik bir prensesin olur 🥹
Bebiskosuu Sahnedekimadam ayy inşallah sizinki değişmez benim de kızım olur ya kız annesi olmak hepimizin hayali 🥰
Sahnedekimadam Bebiskosuu İlk gebeliğim oğlan olursa kızı denerim oda erkek olursa yıkılırım😄 o yüzden kız olsun 2.bebeği imkanım olursa düşünim
Bebiskosuu Sahnedekimadam ben de bi kız garanti olsun istiyorum 2. İstediğini olabilir o zaman 😅 ama iki oğlan annesi olmak istemiyorum🫠 bi tanecik kızım da olsun yaa 😅
alpseda_ Sahnedekimadam Allah gönlünüzdekin versin banada hayırlı evlat versin tez zamanda cinsiyyeti önemli deil sağlıklı evladım olsun🤲🥹
Sahnedekimadam Emine_Burgahan Canım ben bilmiyorumm ramzi teorisi yaz Google a çıkar :) bebişi gördüğün ilk ultrason görüntüsünden bakabilirsin
Sahnedekimadam Bebiskosuu Aynennn aynenn baleye gönderelim piano çello çalsın falan:)) babasının oğlu değil anasının kızı olsunn
Emine_Burgahan Sahnedekimadam sol tataftda işkim oğlandı onun ilk redmine baktım dogrumu dıye o sagdaymıs erkek diyo sag dogru bu solda ama
Bebiskosuu alpseda_ çok haklısınız rabbim Sağlıklı bebekler nasip etsin hepimize her şeyden önce en kısa zamanda kucağınız dolsun inşallah
Sahnedekimadam Yaseminduran42 Canım senin ayrıntılıda göstermedimi bi şekilde döndürüyor doktor bebeği karnı fokurdatıyor falan:)