Seyma65 Kızlar bebek doğduktan sonra oda da ki bebeğin yatttığı yatak o adını da bilmiyorum ilk gebeliğim de onun üzerine nevresim takımı falan mı götürmek gerek nasıl bebeği içine yatırmamız gerek tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi
SemaEmre05 Seyma65 canım ben götürmemiştim zaten bebek kundakta olduğu için gerek duymadık hastane de zaten temiz seriliyor Nevresim senin içine sinmezse götürebilirsin ben gerek duymamıştım iyiki de götürmemişim yük olurdu çantamda
2022bebeki Seyma65 Gerek yok öyle bir şeye zaten küçük oluyor yatirdiklari yer. Bebeği battaniye sariyorlar zaten. Ben yine de içimin rahat etmesi adina altına bir müslin örtü aldim ne olur ne olmaz
Hzlhakko Seyma65 ben mavi ve beyaz müslin aldım serdim. birde takı yastığı vardı ismi yazılı ama ben hatıra kalsın diye yaptırdım yastığı