Zeynepozcan İyi akşamlar hanımlar yarın ultrason muayenemiz var 5+2de gittiğimde kese ve yolk sac oluşmuştu yarın 6+2 oluyoruz sizce bebişi görür müyüz
Sahnedekimadam Zeynepozcan Muhtemelen görürsün canım , benimki 7.haftada görünmüştü aklında olsun 🙏🏼🧡
busratekcn Zeynepozcan bizde bu gece itibariyle 6+4 olduk.. 9 da randevum var umarım gözükür.. heyecandan stresten uyuyamıyorum
busratekcn Zeynepozcan 0.66 m gözüktü. Kesem idrara sıkıştık tan sonra tekrar bakcam dedi hastahanedeyim hâlâ 1.5 litre su içtim bekliyorum