istkizannesi Deneyimli arkadaşlar 10.haftadayım. Berbat şekilde midem yanıyo. Göğüs kafesim yanıyo. Gaviscon az da olsa hafifletiyo ama bu cidden çok başka ya. Rennie daha mı iyi dersiniz?
Elifozkan istkizannesi Kesinlikle renni tavsiye ederim canım ilk zamanlar değilde son sayımdayım feci bir mide yanmam var ve hafifletiyor gerçekten
Secilozde Benim midemi ayva ve beyaz leblebi çok rahatlatıyor canım bence bi dene bende 10 haftalığım en azından ilaç yerine doğal bi yöntem 🤗