Benimde suyum geldi sancım yoktu yatış verildi 1 cm açılmam vardı ve suni sancı aldım o şekilde eve göndermeleri çok şaçmalık olmuş doktor suyunun geldiğini mi anlamadı acaba diye düşündüm bi an su geldikten sonra 24 saat içinde doğumun olması gerekiyor tekrar hastane ile iletişime geç bence riske atma susuz kalmasın bebeğin