Anonim01 14-15 haftalardan beri çekiyorum canım ve malesef günden güne şiddetlendi. Hatta şusn 32+6yım ve bu hafta nerdeyse sol bacağımı sürüyerek götürüyorum. İki ortopediye gittim kadın doğum doktorum da dahil üçü de normal olduğu söyledi. Magnezyum takviyesi verdiler, her gün 1 muz 1 soda yemeye çalış dediler ama nafile 😢 kiminde bu söylediklerim işe yarıyormuş umarım sizde de yarar