Ebrarliva Dün farkettim vajinamin sağ tarafindada şişkinlik var. Bide büyük hir sivilce gibi bişey olmuş vajinanın ağzında hatta içinde gibi gorunuyir böyle bir durum yaşayan varmı 13+5 im
TTtutku Ebrarliva enfeksiyon olabilir doktoruna görün ve temiz tutmaya çalış sirkeli suyla felan yıkayıp içeri gitmesini önleyebilirsin
Nhlhmz11 Ebrarliva benim iki dudak tarafında da çıktı bir sürü şişkinlik kaşıntı acı , ilaç kullanamıyorum , doktor krem verdi travazol kaşıntıyı aldı , azıcık da indi , birde hergun sirkeli su ile temizliyorum