Merve-fatih canım daha bugün annemle bu konuyu konuştuk doğumdan falan konu açılınca. Benim daha çok var gerçi 22+2 yim. Makat geliş olunca sezeryan doğum oluyor dedim. Annem de bizim zamanımızda çeviriylolardı dedi. 6 tane doğum yapmış annem 4 ü evde hemde. Köyden doğumdan anlayanlar toplanırmış hemen doğumu yaptırırlarmış😅Dedim anne ne çevirmesi ilk kez duydum doktor da öyle yapıyomuş hastanede tabi uzun yıllar önce ben hiç öyle bişey duymadım artık yapılmıyor herhalde