16 haftalık gebeyim serklajlıyım dün gece karnımın sağ tarafında sertlik ve toplanma hissettim ebeye sorduğumda bu haftalarda beklemediğini ve sancı olabileceğini söyledi bir daha tekrarlamadı ama korktum böyle bir şey başına gelen var mı siz bu durumda ne yaptınız arkadaşlar doktorum serklajlı olduğumu ve normal olduğunu söyledi