Neroizm EmelSoydemir gida disindaki seyler aserme degil pikadir. Doktorunuzla paylasip kan testi yaptirin genelde demir eksikligine isaret eder.
kymkkymk2106 EmelSoydemir iyorum kii😔😔 hayatta sürmzdm ağzıma telvesini ama gel görki 6.5 aylıkn ksnszlk bsşladı ve kaşk kaşık iyorm😀
Beyza26 EmelSoydemir gebeliğimin yarısina kadar toprak içtim ben 😁 Almanya da yaşıyorum ve özel gebeler için vardı sizin dediğiniz gibi deşi gibi aylarca içtim eşim bana insan değilmişim gibi bakıyordu 😂 şuanda 36. Haftadayım daha 1 aydır Türk kahvesine başladım 👍🏼
Neroizm Gulcag yasak demedim. Gida disinda toprak, kul, sigara vb seyleri caninizin istemesi pika adli durumdur aserme degildir dedim. Turk kahvesinde magnezyum var icebilirsiniz yasak filan degil tabii abartmadan.
Gulcag EmelSoydemir fazlası zarar da günlük tüketim bir tane olarak verdi kuzum isterse bi sor günlük ne kadar çay kahve içebilirim diye sormuştum çay sevmem de kahve içerim 😇
meldan EmelSoydemir bendee son 15 20 gundur canim cok cok istiyor telvesini bile bitiriyorum doktorum 1 fincan gumde icebilirsin dedi 😊
Gulcag Neroizm ay kuzum sana mı yazdım kusura bakma 🙈 bende sordum arkadaşa yasaklamış olabilir doktoru diye 😇 dediğin doğru test yapılmalı Demir eksikliği çok görülen bir durum 😍
Ayseguls İşte bu ben oluyorum. Gebeliğimin ilk dönemlerinde bunları okuduğumda çok gülmüştüm başıma geldi 30. Haftadan beri toprak aşeriyorum sigara canım çekiyor ve sabunlu deterjan 😍 en sonunda toprak aldım 1 kaşık dolusu ıslatıp ıslatıp kokluyorum 😂
EmelSoydemir Şaka. Gibisiniz valla daha toprak yemeye başlamadım 13 gun kaldı doguma tutuyorum kendimi 😀😅😂😃
Busrasefa Çok değişik kanımda çok düşük demirimde ama hiç böle şeyşer canım istemiyor kahveyi çok severdim ayda yıkda bir içiyorum