ElfYrgn Kızlar selam. Pazartesi günü ikili test için kan verdim. Free Beta Hcg ve PAPP-A değeri kaç olmalı bilginiz var mı acaba ?
ElfYrgn sezgii Anladımmm bende şuanda görünmüyor muhtelemen analizi yapılmadı o zaman. Çok teşekkür ederim cevabınız için 🙂
sezgii ElfYrgn sonuç çıktığına göre analiz yapılmıştır canım ama e nabızda gözükmüyor ben kendiminkini hastanenin sitesinden görmüştüm birde doktor görebiliyor
ElfYrgn sezgii Anladımm. Ben özel hastanede yaptırdım testimi uygulamadan baktım ama raporu göremedim.Çıktı diyarsanız pazartesi doktoru arayıp teyit alıp randevu alayım öyleyse. Çok teşekkür ederim 😊