MyBabyy_ Hicrano00 canım bu sonuca nerden baktın bende yaptırdım ikili tarama e nabızda görünüyor ama böyle değerler yazmıyor
Rwerdst Hicrano00 canım sonuçlar e nabıza düşüyo ama doktorlar genelde kabul etmiyor. Çok karışık oluyor diye. Yaptırdığın labaratuvardan gidip belgesini alman lazım ☺️
ArvenMom Hicrano00 raporun doktorunda onda grafik var ona göre bakıp söyliycek bu değerlerin tek başına bi anlamı yok