Berenmom Merhaba güzel anneler gögüste baskı yaşayan var mı? Özellikle uzun yürüyüşlerden sonra göğsümde baskı hissi oluyor çarpıntı oluyor. Ayrıca anksiyetem var. Kalp kaynaklı mi akciger kaynaklı mi diye düşünmeye başladım