usenmedimyaptimbirvelet bademli_puding ay inanmıyorum 500 tl mi 😵💫😵💫 fiyatına bile bakmamıştım en fazla 200 olur diye şok oldum. her şey mi pahalı olur ya 🤦🏻♀️
bademli_puding usenmedimyaptimbirvelet öyle canım yaa bende dolaptan buldum satıcı hiç kullanmamıştı temiz yani 140 tlye aldım
Cubukmakarna Benim sutum vardi ama deli gibi yara etti 2. Gün Ağlayarak emzirmiştim. Doğru tutamadıkları için yara oluyor maalesef. Krem vardı ama aman aman işe yaramadı. Karbonatlı su yapacağım o daha iyi sanki. Hemde bebeğin ağzı pamukçuk olmuyor
2kidsmoms usenmedimyaptimbirvelet önerilen birçok ürün ve çeşitlilik var araştırıp içinize sinene karar vermek sizin kararınız tabii 😊
Halimbey usenmedimyaptimbirvelet bence doğumdan sonra karar verin derim benim hiç ihtiyacım olmadı ikisine de belki bu gebeligimde ihtiyacım olur o zaman da doğumdan sonra hemen alırım