Aselinannesi31 ben de bunu merak edip araştırmıştım. Yapan var ama önerilmiyor diye biliyorum. Çünkü çocuk doğsa da kilo tam oturmuyor birkaç veya daha üzeri kilo sonrasında ödem vs olarak atılıyor. Ayrıca organlar da yerini tam almamış oluyor. Sonrasında dikişli bölgede potluk sarkma vs gibi sorunlar olabiliyormuş bana da mantıklı geldi. Çünkü ilk gebeliğimde korse kullanmadığım için çok net fark ettiğim bir şey vardı. Doğumdan sonra tüm kilolarım hemen gitmişti. Ama anlamadığım bir şekilde daha ince gözüküyordum. Sonrasında normale dönünce hamilelikle birlikte toplanan büzülen organların tekrar yerleşip eski halini aldığını anladım. Korse kullansam bence fark ederdi ama kaçınılmaz bir son olduğunu düşünüyorum organların eski halini almasını