Erencim 34 haftaligim sezaryan olmam gerekiyor bebeğin suyu az olduğundan ve çok tedirginim bu haftada doğum yapan var mı
balporsuguu Erencim ben ilk bebegimi 34+2 de dogurdum.Kilosu 2300du ve kuveze girmedi ama normal dogum yapmistim
btldnz12 Benim kuzenim oldu 34. Haftada bebeğin hareketleri azalmıştı ve kordonu kısaydı bebeğin. 2300 Gr doğdu 10 gün kuvezde kaldı.