beyzamci Merhaba 5+1 haftalığız karından ultrasonunu paylaşıyorum doktorum 5+4 uyumlu dedi umarım sağlıklıdır..
Serifehaydar beyzamci kese yuvarlaksa kiz fasulye şeklinde ise erkektir. İçinde bebek olmadan bis keseden anlaşılır. Keseyi net göremiyorum bakıp siz söyleyin ❤
Sahnedekimadam Keseye göre değilde embriyonun konumlandığı yere göre tahmin yürütebileceğiniz ramzi teorisi var bebiş göründükten sonra bakabiliriz :)
Sahnedekimadam beyzamci Birde dün burda bi arkadaştan duydum 😄 eşinizin dedesinin en büyük kardeşinin cinsiyeti bebeğinizin cinsiyetiymiş 😄 böyle bi teori de varmış
Sahnedekimadam Melekk21 Plasenta rahmin sağında ise erkek, solunda ise kız bebek olacağı anlamına gelir. Sağında gibi duruyor sanki
bettyx Sahnedekimadam https://www.hizliresim.com/pg4br3q banada bakar mısın bu 7 haftalıkken şu an 11 haftalığız 🤭
Serifehaydar Sahnedekimadam bi oğlum var insallah Buda kiz olur belli olduğunda size de yazacağım Cok tesekkur ederim❤
Hazan_yeli25 Sahnedekimadam bende attım bakarmisiniz rica etsemhttps://mutluresim.com/images/2023/01/19/0EQf0.jpg
beyzamci Ben cinsiyet tahmini yapan meleğe yazdım bir gebenin günlüğü sayfasının önerdiği yer erkek dedi 😅