Marygur canım bn bağdem yağı kullanmış birisi olarakdan nemlendirme acısında öneriyorum tüğlendirme yapması önemli değil diosan kullan ama bnde tüğlenme yaptı bn bıraktım o tüğler daha sonradan cok kaşndryo bn eczacıya sordm oda sana dedimn aynsnı dedi bağdem yağı ii ama tü yapıo dedi hindistan cvizi yağı kullanıyorum ve zeytin yağınıda önerdiler en doğalı o onu tavsiye ederim şimdi de onu denicem yağm bitti ve bol su 23 haftalğım bu arada çok şükür maşallah sıfır çizik tabi sana bahsettiğim tüğlenme kişiden kişiye değşio kiminde yapıo kimnde yapmıo görümcmde yaptı ve o tüğler kaldı gitmedi kızı 1 buçk yaşnda hala duruyo döklmedi aslnda yağ farketmez nemli tutman yeterli ayrıca aktarlarsan alma güvenme kimi normal yağ a 2 3 damla damlatp satıomş eczaneden al 😘😘