Kızlar suyu fazla olan var mı? 35.haftadayım suyum fazla çıktı ve bebekte irilik var. 2 hafta ilerde şuan kafası ve karnı. Karbonhidratı vs kestim şekere dikkat ediyorum. Olması gereken düzeye ne kadar sürede iner acaba 😢 Doktorum normal doğum zor görünüyor, 38+3e kadar bekleriz en fazla dedi. Siz nelere dikkat ediyosunuz? Ya da aynı durumda olup normal doğum yapan var mı?