Nurbanu678 Serklaj olan anneler var mı acaba neler yaşıyorsunuz ne gibi sonuçlar doğuyor şuan 23 haftalık hamileyim lütfen düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
Hilallllllllllllllllllllllll Nurbanu678 şuan 36 haftalık gebeyim 35 haftada dikişlerimi aldılar kafası biraz irimis benim kızın 38 haftada seyaryan doğum inşallah ☺️
Hanife5728 Nurbanu678 merhaba Bende 22+0 da rutin kontrolde doktorum tespit etti acil serklaj oldum şuan 25+3 teyiz cok şükür ilk hafta antibiyotik ve vajinadan yine antibiyotikli bir fitil vermişti çok şükür enfeksiyonsuz atlattık ilk haftayı şimdide vajinal progestan ve haftada bir proluton iğne oluyorum kasılmalar için birde magnezyum içiyorum yanlız 2 gündür biraz baskı var aşağı doğru genelde uzanıyorum cok bişey yapmıyorum sağ salim alalım inşallah kucaklarımıza bebişlerimizi böle olunca evde zamanda geçmiyor malesef 😔
Nuraysss Nurbanu678 önlem amaçlı yapıldı erken kaybım olduğu için önceki gebeliğimde, kolay geçti diyemiycem zor ama geçiypr bi şekilde 35+5 olduk haftaya dikişler alınıcak normal doğum beklicez bakalm insallah
Bernnnaaaa Nurbanu678 23.haftada serklaj oldum bende 38+3 te doğumum oldu sezeryan. Öncesinde dikiş alınmadı sezeryan sırasında aldılar
Nurbanu678 Hilallllllllllllllllllllllll bebeğin suyu fazla olduğunu öğrendim bende ve bebek dikişe baskı yapıyormuş bunun gibi sorunlar yaşadınız mı erken doğum olabilir heran dedi doktorum 23 haftalık hamileyim bende çok tedirginim rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Serklajligebelik Hanife5728 aynı durumdayız aynı haftalarda Serklaj olmuşuz . Günler geçmiyor adeta . Magnezyuma ben de başladım . Siz ne kullanıyorsunuz ? Bir de prulotun iğne ne için kullanılıyor bana verilmedi . Hamileliğimin ilk başından beri zaten coraspirin ve oksapar kullanıyorum. Sürekli yattığım için bunlara bir de varis çorabı eklendi .
Hanife5728 Serklajligebelik Aynen geçmiyor günler Allah yardımcımız olsun proluton iğne kasılma sancı olmasın die sizin önceden kanla ilgili sıkıntınızmı vardı çoğu kişiden duydum ama bana pıhtılaşma ile ilgili bişey vermedi bugünde bacağımda uyuşma var sanki ama magnezyum eksikliğinden filen olabilir yazıo bende çok hareket etmiyorum 23 mm enson ölçtüklerinde sizin kaç mm rahim boyu
Nurbanu678 Ben daha önce bir kayıp yaşadım erken doğum sebebi ile kızımı kaybettim 15 gün hayata tutunabildi şimdi 23 haftalık hamileyim 14 cü haftamda Serklaj oldum proluton iğne Protestan endol kullanıyorum ama bu hafta bebeğin suyunun fazla olduğunu öğrendim bunu yaşayan var mı acaba birde bebek dikişlere baskı yapıyormuş heran yine doğum olabilir dedi doktorum 😔
Hilallllllllllllllllllllllll Nurbanu678 hayır öyle bir sıkıntım olmadı kafası iri olduğundan dikişler parçalanır diye aldılar daha bir sıkıntım olmadı şeker olabilirmi acaba sizde 🙄
Nurbanu678 Hilallllllllllllllllllllllll şeker olabilir bunu anlamaya çalışıyorlar korkuyorum bende bu durumdan nasıl düzelir diye
Tubanurbuseberk Bende ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı ,2cı gebeliğim herhafta iğne vuruluyorum bide alttan hap alıyorum 20+5 günlük olduk bel ağrım oluyor gecelerı çok korkuyorum bişey olucak dıye zaman cabuk gecse keşke
Nurbanu678 Tubanurbuseberk inşallah herkes bebeğini sağlıkla kucağına alsın Rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻