MadameHappy34 Goktugc 🫣🫣 kahvaltı+ meyve + akşam yemeği ve yine acıkırsam yine meyve :)) arada bir kahve.
Erayrahime Goktugc sabah kahvaltı yumurta peynir süt ceviz bi iki dilim çavdar ekmeği gün içinde çiğ badem öğlen sebze ara da meyve bebeğin kilo olması için muz tavsiye ettiler. Sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorum ama arada kaçamakta yapıyorum çikolata bisküvi 3 litre su çok önemli 35 haftamdayım bu haftaya kadar sürekli her sabah yürüyüş yaptım. Gayet güzel bi hamilelik geçiyorum.
esiaks Goktugc sabah kahvaltıda haşlanmış yumurta peynir reçel kesin yiyorum. Öğleyin acıkınca bir bardak süt ceviz ve muzum var 😂 akşam da Allah ne verdiyse. Pilav yemeyi kestim ama. Abur cuburda vardı hepsini kestim. Sonradan tuz eklemeyi de kestim. Ve su içiyorum tabi ki.
Goktugc MadameHappy34 Erayrahime Sabah kahvaltı öğle yemeği meyve tabağı atıştırmalık çok yiyordum ve akşam yemeği böyle bir düzen oluşturmuştum taaaa ki geçen hafta 69 kilo olduğumu görene kadar anladım ki öğle yemeğini ve atıştırmalıklaedan uzak durmam gerekiyor çünkü ben biraz fazla abartıp sağlıksız yiyordum sanırım bakalım bir de kahvaltı ara öğün olarak kuru yemiş ve meyve tabağı olarak geçircem ve akşam yemeği yoksa bu gidişle 80 i rahat görücem bu arada 59 ile hamile kaldım ve daha 27 haftalığız 😂😂😂
Beyhan_30 Kızlar 31haftaligim iştahım çok gitti neden olabilir sizce bu durum canımı sikmaya başladı midemde de herhangi bi rahatsizlik yok neden böyle oldu
Erayrahime Beyhan_30 benimde arada iştahım kesiliyor bebeğin duruş şeklinden kaynaklıydı mide yanmalarım çok oldu ama sık sık yudum yudum da olsa yemeğe çalış sağlıkla kucağına alırsın inş🙏
Linabebek1 Beyhan_30 valla bende de aynı iştah gitti bulantı ve şiddetli mide yanması var hiç bişe geçirmiyor zayıfladığımı düşünüyorum 🙄
Erayrahime Goktugc kuruyemişleri de çiğ ye canım kuru kayısı incir o tarz şeylerle açlığını bastır 60 ile hamile kaldım şuan 68 kg kilo verilir ama ne kadar sağlıklı olursak bebeğimiz içinde bizim içinde daha güzel olur sağlıkla kucağına alırsın inş.
Edafmo Goktugc kahvaltı, kahve, ev yapımı meyveli kefir,meyve, akşam yemeği, çay bisküvi/çikolata ve kapanış 😂
anie Goktugc allah ne verdiyse kahvaltı yumurta hep oluyor ama öğlen meyve sıkıyorum ya da direk soyup yiyorum acıkırsam muz ceviz atıyorum sonra akşam yemeği arada kahve falan gece 2gibi yatmadan da akşam yemeğinden kalanları tırtıklıyorum aralarda canım çekerse çekirdek cips falan çok kasmıyorum
Minibebe Goktugc sabah uyanınca Bi muz Yiyorum sonra kahvaltı hazırlıyorum 2 yumurta salatalık domates kaşar peyniri yeşillik bazen canım isterse kızartma yapıyorum. Arada ceviz badem Yiyorum sonra öğlene çorba yapıyorum sonra meyve akşam yemeği Yiyorum yatmadan önce bir iki parça birsey atistirp ilacımı içiyorum.. Öğlen çok acikmiyorum aslında çorbaya felan gerek yok ama bi kızım var mecbur yapıyorum yiyoruz 🤣
Goktugc Minibebe bende kahvaltı Faslı’nı hiç sevmem o yüzden asıl öğlen çok acıkıyorum elime ne geçerse yiyesim geliyor 😂