HappyMom1234 Palette marka boya var evde. Boyayan oldu mu acaba Google dan baktım boyanmasında sakınca yokmuş sizler ne düşünüyorsunuz??
mommyily HappyMom1234 benim doktorum da kesinlikle boyayı unut dedi burdan yada internetten baktığınız bilgiyle hareket etmeyin doktorunuza danışın lütfen bu kadar basit bişey değil
CeydaST HappyMom1234 ben 19.haftadayım doktoruma sordum izin verdi. Bebeğe gidene kadar kaç aşamadan geçiyor. Mümkün mertebe havalandırılan bir yerde boyayın sorun olmaz inşallah. Tabi önce doktorunuza sorun