Kafanızı karıştırmayın, olumsuz şeyler hiç düşünmeyin. Çünkü 2 Li ve 3 Lü tarama testleri kesin bir tanı değil. Bunu hem doktorum hem detaylı ultrasona gittiğimdeki doktorda söyledi. kesin sonucu Amniyonsıvısı alınarak söylenebilir. Siz herşeyin hayırlısını dileyin. Arkadaşıma 9 ay boyunca down sendromu dediler çok şükür çocuğu gayet normal ve 2 ay sonra 1 yaşına girecek. Gönlünüzü ferah tutun hakkınızda hayırlısı olsun