Frht-cnss Allah razı olsun 🤲🏻❤️ Normalde geçen aylar da daha çok stresliydim bu ay öyle değildim sanırım kimyasal da olsa hamile kalabildiğimi gördüğüm için, biraz etkilenmiştim belki kimyasaldandır bu gecikme oda olabilir bende onu öğrenmek istedim o yüzden kan tahlili verdim belki negatif çıkar geç döllenmedir belki negatifitr adet olurum nasip tabi