Ftmsn benimde çok ayakta kaldığım zaman bel ağrım oluyor geceleri yatarken de azıcık regl sancısı gibi oluyor geçiyor, ama gün içinde en çok karın sertleşmesi yaşıyorum canımı acıtacak kadar toplanıyor bebek karnımdan çıkacak sanıyorum😅 Salı günü kontrolüm var nst başlayacağım, geçen hafta muayenemde doktora sorduğumda normal demişti sertleşme için