Mustafaemr Kızlar selam 35 haftaligim zaman azaldı heyecanım çok var kısmetse normal doğum olacak korku sarmaya başladı sizde durumlar nasıl
Mervebtnrr Mustafaemr ayyy sorma ya bendede var o korku heyecan merak hepsi birbirine karıştı allah yardımcımız olsun bnde 35 haftalıgim 😊
Asli06671 Mustafaemr sali gunu sezeryana giricemmm son gunlerde dusunmekten tuhaf oldum acaba bakabilecekmiyim gazli bebekmi olucak uyuycakmi kafam allaak pullak ama tabi heyecanliyimda kime benziycek acaba baba sari ben esmer 😁😂
umranozby Mustafaemr 38+6 olduk şimdi bekliyoruz ne sanci var ne nişan😂 kavuşmak istiyorum artık sağlıcakla doğururuz inşallah 🙏👼🏼
YelizMami Mustafaemr son 25 gün 36+3 haftalık sabırsızlıkla bekliyorum artık ama korkuda var tabi ki heyecanda normal Doğum görünüyor bebiş biraz tombik son durumda bakılacak hayırlısıyla doğuralım inş 🤗❤️🙏🏻
Mervebtnrr Mustafaemr hormonlar canım 😊 benim kızım 2200 kg bana az geldi 37 de çatı muaynem var o zamana kadar muzu fln çok yersem belki artış olur 2 haftada senin ki kaç kg
Mustafaemr Mervebtnrr benim de 2.300 cnm şalı kontrol var bakalım doktor 3 kg doğurursun dedi ama. Sağlıklı olsunlar kilo doğumdan sonra da alir
Zeynozeyyo Mervebtnrr kesinlikle muz tüketin ve kabız olmamak içinde bol sıvınızı alın ben muz tükettim 2 haftada bebek 2 haftada 600 gr almıstı tabi bal ve sütte içtim su 1hafta süt muz tükettmesim bugun gittim de 150 gr almıstı suan 36+4 düm 2950 gr 🙏
Mervebtnrr Mustafaemr masallah cnm aynen benim doktorumda 3 kg olur dedi belkide geçer son haftalarda hızlı aliyolarmis bellide olmaz dedi 😊
sarya21 Asli06671 sağlıkla doğsun bebislerimiz benim eşim sarışın ben esmerim ilk oğlumun gözleri kahve kiprikleri simsiyah saclari sari 😊😊
Nazli71 Bizde 35+4 haftalık oldum sakı fünü gittim kontrole 21kasım için sezaryen günü aldık zamn geçmiyor artık 😏🙄
Nazli71 Mustafaemr bnm ikinci gebeliğim ilki de sezeryandı onda bişy anlamamıştım ama şimdi bndede korkular var zamnda geçmiyor kafamda deli sorular bilmiyorum nasl olacak 🤔
HavvaKaya umranozby Benim 1 cm açıklığım var 35+5 iz yatış verildi sancılarım var yüksek çıkıyor. Ben anlamadım nişan geldiğini açıklık varsa nişan gelmişmidir 🙄😒
sarya21 Benimde 2.gebeligim 36+5 olduk su saat itibari ile pazartesi tekrar kontol var 12 kasım dedi dr ya bakalım hayirlisi
Papatyali Mustafaemr 35+4 olduk bazen korkuyorum düşününce sonra kendime engel oluyorum düşünmemeye çalışıyorum 😂 EN iyisi akışına bırakmakmış öyle diyorlar zaten başka seçenek yok ayyy inşallah kolay doğumlarımız olur 🤲🏻