sutlaacc benden sadece bir kez kan aldılar geçen aya göre 1 kg fazla almışım diye doktorum şeker yüklemesi yapalım sana açmısın dedi saat 3 civarıydı bende 2 saat önce kahvaltı yaptım yani şuan açım dedim o da tamam kan ver dedi 50 gr glukoz ile kan almaya gittim glukozu içtim 1 saat sonra gelin kan alıcaz bişey yiyip içmeyin su bile dedi 1 saat sonra gittim kan aldı beklememe gerek varmı dedim siz bilirsiniz 1 saate çıkar sonuç dedi doktorda 4 5 gibi gidiyor saate bakınca o saatte doktor gitmiş olcak yani beklemiyim ben o zaman dedim telefondanda haberleşirsiniz dedi hemşire çıktım öyle hastaneden 3 defa kan alındığını bilmiyordum çok kafam karıştı şuan normal açlık tokluk şekerim normal çıkmıştı geçen ay yaptığımda