Merhabalar bugün 40+4 ten sonra son muayenem oldu ve doktorum maalesef sancı yok açılma yok dedi. Çatı muayenesini bebeğim 4 kilo olduğu için yaptık sıkıntı görmedi. Pzartesi yatış yapacağım propess takılacak. Eğer propess sonrası bir cevap alamazsak sezeryana döneceğiz. Propess alan var mıdır ? Varsa süreç hakkında bilgi paylaşımı alalım mı ? Benim gibi geç doğum olanlara bir alternatif olarak herkes bilgilenebilir :)