Duygu Arkadaşlar 35 haftalık hamileyim bebeğim hareket ederken batma şeklinde sancı oluyo sürekli değil arada oluyo sizce yalancı doğum sancısımı
crnmr Duygu canım bence doktoruna bi görün nst ye gir derim benimde öyle oluyordu nst de yüksek sancı çıktı
Duygu Ravzam benimde batma şeklinde oldu arka arkaya devam etmiyo ama arada sırada oluyo ona bile endişeleniyorum
Elaninannesi Ben de 35+4 günlük hamileyim arada bicak saplanmış gibi kesik kesik sancı oluyor doktora söyledim o da normal bu haftalarda rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi
Fgm Benim de öyle ya 33 haftalık gebeyim ara ara batmalar olmaya başladı bebeğim hareket ettikçe korkuyor insan daha çok erken 😞