1fatma_nurr 7+5im kızlar ara ara kasıklarım ağrı oluyor bazen de hiç bişey olmuyor bu haftalarda normalmi sizce
Aylemi 1fatma_nurr idrar kaçırması kasık ağrısı vs herşey normal dikkatli ol ilk 3 hatta 4 aya kadar yorma kendini leke kanama vs olmadığı sürece için rahat olsun inşallah güzel bir gebelik yaşarsın canım ❤️
1fatma_nurr Coynes o konu da benim baya iştahım var canm ya fazlasiyla yemek yemeğe başladım cok nadir istemediğim zaman oluyor
1fatma_nurr Aylemi şükür lekelenmeme vs yok canim tedbir amaclida duphaston diye ilac kulaniyorum doktor yazdı 3 sonuna kadar kullanicam onu
1fatma_nurr Sera_g ben diofol kulaniyorum canim bayada memnunum içeriği güzel yani eczanede tavsiye etti onu