Bi kaç gündür başım ağrıyor bugün sabahta sağlık ocağına gittim mide yanmam için ilaç yazdırmaya gitmişken tansiyonuma baktı tansiyonum yüksek çıktı 10 dk sonra tekrar ölçtü yine yüksekti yarın sabah bi daha ölçelim dedi biraz önce boğazımda ekşimsi bişey hissettim su falan içtim dindi biraz bu durumu yaşayan varmı ciddi bişey olabilirmi