ayseeray1 Merhaba,20 haftalık gebeyim, göbek deligimde agri oluyor ,ne yapmalıyım,bu durumu yaşayan var mi,sanki göbek deliği açılmış, genişlemiş gibi..
ardaada ayseeray1 O haftalarda bende de olmuştu gerilmeye başladıkça krem sür canım zamanla geçiyor şu sn 38 feyiz gerginlik tavan zaten😂
ayseeray1 Elvancn Doktoruma danismali miyim acaba,zeytinyağı sürsem iyi gelir mi .. Siz danistiniz mi..
Elvancn ayseeray1 ben aklıma gelmedi normaldir diye düşündüm iyi gelir zararı olmaz bence alerji yapmazsa nemlendirici kullan yada çatlak kremi varsa