Hanımlar 7haftalik hamileyim ama bugün doktura gittim 3haftalik gebelik görünüyor dedi takip edelim dedi gecensende 9haftalik gebelik bebek 6 haftalik görünüyor gebelige son dediler kürtaj ettiler buda öyle olurmuki çok endişeliyim ilk hamileliğin felan deyil iki normal gebelik yaşadım hiç bir sıkıntı olmamıştı çocuklarda yaşım 35 acaba yasimdanmi kaynaklanıyor anlam veremedim hiç bir iş yapmicaksin bol bol dinlen dedi doktur ilaç verdi düşük önleyici kafam çok karışık benim 😔