Bende 35+6 yim. 8 subat insallah. 7 yada 8 dedi. 8 i sececegim:) yaramazlik yapip erkenden gelmezse. Ama suan cok hastayim sesim yok oksuruk var. korkmadigim dogumdan oksuruk yuzunden korkmaya basladim. 2,5 yasinda kizim var. onu birakmak zoruma gidiyor. Ve ona da gecerse hastalik hasta hasta birakmak daha zor. Bende de boyle karisikliklar var