Nerminnilay Salam qizlar. Aybawi vaxtima var ama urek bulanma ag axinti kimi bir wey sidiye tez tez getmek var mende sizce hamile ola bilerem? Test elemek istiyirem ama fikirlewiremki aybasi vaxtini gozduyum.☹️
Tugbax68 Nerminnilay evet hamile olma ihtimaliniz var hamilelik belirtilerinde bulanti baş dönmesi baş agrisi kasıklarda batma sık sık lavobaya gitme ve gögüslerde hassasiyet görülür
Nerminnilay Tugbax68 ara bir sancilarim olur belde agrilar. Bir seyler yemek istiyirem yeye bilmirem urek bulanmam olur😐Hadi insallah Allahim nesib elesin. ilk bebegimde 5 heftelikde açılış olmuşdu
Tugbax68 Nerminnilay adet gününe kaçgün var ve kendinize çok dikkat edin bol bol dinlenin ani hareketlerde bulunmayin
Nerminnilay Tugbax68 adet günüme daha 10 gün falan var. Yarın yada 1 kaç gün içinde test yapsam çıkarmı?
Nerminnilay Tugbax68 ilk bebeyimde idrarda çıkmıştı. En iyisi ben adet günümü bekliyim gecikirse test falan yaparım