Akman89 Merhaba kızlar, Halide hanıma gidiyorum ve çok memnunum. Benim gibi giden memnun olan, tecrübesi olan anneler varmı? Bir de ikinci hamileliğim ve bu hastanenin doğum katı , hemşireleri ebeleri vs. Deneyimleyen var mı, memnun kaldınız mı ?
Ozgeaslanerr Bende halide hanıma gidiyorum daha çok yeni gebeliğim 27 sinde kalp atışı için gideceğiz bakalım 😇
Nurol Merhaba kızlar doğımunuz nasıl geçti halide hanımla bende şuan ona gidiyorum da inş görürüsünüz