Banada priliam verdiler ben hiç kullanamadım o ilacı asırı uyku yaptı mide bulantısıda devam ediyordu 15+2 yim 6. Haftadan beri kusmam devam ediyor ac kalmamaya calısın aksamları yatmadan tuzlu ayran içiyorum ya da biraz midem bulanırsa azaltıyor suanda da mide yanması var napsan kusmaya care bulamadım ben ama eskisine oranla kusmalarım azaldı sizinde öyle olur umarım 15. Haftaya girdik anca öyle biraz azaldı