-asli42 30+5 teyim vızır vızır saatlerce ayakta duran ben artık yok hemen belim ağrıyor karnıma adet ağrısı gibi karın ağrısı arada girip çıkıyor normal mi sizde de oldu mu ben çok rahat geldim bu haftaya kadar acaba olumsuz bi seye gebe depildir
hunilimom -asli42 artık büyüdü karnın ağrıların bundan sonra daha da articak. Ağırlaştım tabiri bu haftadan sonra başlıyor bacak krampları yorgunluk yalancı sancılar belde ağrı ayakta ağrı olucak 😍
kitapkurdu -asli42 özellikle ayaklarım sanki tutmuyor azıcık ayakta kalsam. Allahtan her yere arabayla gidiyorum yürüsem herhalde felç olacak bacaklarım. Oysa 4 kilo aldım daha. O kadar yoruluyorum ki. Bir de ödem başladı. Parmaklarım çok şişiyor.
Babykalamar -asli42 evet bende 30 dan beri oyleyim artik bebek buyudu hareketlerimiz kisitlandi dogal olarak