Falancahanim Dünden beri içim içimi yiyor lütfen tecrübelerinizi paylaşın yarın tekrar gideceğim, umarım güzel şeyler olur..
Hll983 Falancahanim benim doktorum kese 25 mm olana kadar beklediklerini söylemişti. O yüzden endişelenmeyin. İçinizi ferah tutun😌
Falancahanim Gamzeatasoy Bebeği hiç göremediğini boş gebelik olduğunu söyledi artık sindirdim ama yine de bi umut var mıdır diyorum
Gamzeatasoy Falancahanim bende inşallah gec dollenmedir de bir dahaki gidisimde görünür diyorum insanları terslemek de ne oluyor iyilik yaramaz durduk surda guzelce sana dua ettim gerek yokmuş
Falancahanim Gamzeatasoy Yazdığımda ne gibi bi tersleme var tekrardan okumanızı tavsiye ederim, iyi dilekleriniz için de teşekkür ederim anlatıyorum söylenen şeyleri.
Falancahanim Tubatgn Umarım öyledir olumsuz fikre de alıştırdım kendimi umuda kapılmamak için baktım ki daha erkenmiş görülmemesi .. araştırma hastanesine gideceğim sonuç netleşir umarım belki alttan bakılır
Gzm3848 Canım ben yanlış hatırmamıyorsam kese 25 mm olup da bebek görünmezse o zaman boş gebelik oluyor diye okumuştum sizin daha 13 imiş inşallah sağlıkla kucağınıza alın🙏
Falancahanim Hll983 Merhaba mesajı şimdi gördüm düşük yaptım ve kürtaj oldum rabbimden geldi.. vardır bunda da bi hayır
Hll983 Falancahanim çok geçmiş olsun Rabbim en kısa zamanda afiyetle sağlıcakla kucağınıza alacağınız bir evlat nasip etsin🤲