minikprens_71 SedAvsar8 cinsiyet için değil ama maşallah bebeğinizin pozu çok hoşuma gitti 😂🥰🤰 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏🏻 Bu arada kaçıncı haftadasın?
SedAvsar8 😄😄 çok teşekkür ediyorum canım. İnşallah size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allahim 🥰💖 Ayni sandalye de oturuyor gibi duruyor. 16+4 .
minikprens_71 SedAvsar8 amin inşallah🥰 biz de 16+5’iz. Ben 15’de öğrendim. İstersen başka bir doktora görün benimki de başta göstermedi ikinci doktorda gösterdi kendini💕
SedAvsar8 minikprens_71 Aaa gerçekten mi maşallah🌸 bugün kan verdim öbür hafta gel dedi hem sonuca bakarız hem tekrar bakarız dedi. Bunda da göstermezse aynen öyle yapicam 💁♀️☺
minikprens_71 SedAvsar8 valla bize de öyle demişti doktor ama biz heyecan ve meraktan sabredemeden aynı gün başka doktora gittik😅 Siz sabırlıymışsınız Rabbim gönlünüze göre sağlıkla versin💕
Kuzuletta <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/01/19/0U5Xx.jpg” alt=“0U5Xx.jpg” border=“0”> Cinsiyet öğrendim, bakalım bilen çıkacak mı 😅